29 març 2024
Sessió
Màster en Gestió de Destinacions Turístiques
Dimecres, 24 de gener, 2018 - 12.30 h
Aula Magna de la Facultat de Turisme i Geografia, campus Vila-seca (C/ Joanot Martorell 15, Vila-seca) Mostrar mapa [+]

L'acte inaugural del màster en Gestió de Destinacions Turístiques l'obre amb la benvinguda la degana de la Facultat, Marta Nel·lo i a continuació, el coordinador del programa, professor Antonio Russo, exposa els aspectes pràctiques d'aquests estudis.

Després de les presentacions entre professors i estudiants, es fa una taula rodona sobre el futur del turisme de creuer a Tarragona, amb la participació d'Alba Colet, del Port de Tarragona, i Ángel Arenas, del Patronat Municipal de Turisme de la ciutat. L'acte es fa en anglès i és obert a tota la comunitat URV.

Ciència i tecnologia, Docència, Societat i cultura , destinacions turístiques, máster, turisme