24 abril 2024
Dia Internacional per a l'eliminació de la violència contra les dones
Dimecres, 22 de novembre, 2017 - 12.00 h
Aula Magna del campus Terres de l'Ebre (Av. Remolins 13-15, Tortosa) Mostrar mapa [+]

A la V Jornada dedicada al Dia Internacional per a l'eliminació de la violència contra les dones, llegeix el manifest Marisa Panisello, professora del Departament d’Infermeria. Seguidament es fa la conferència: "La violencia de gènere, és un tema de dones?", a càrrec de Neus Oliveras, professora de Dret Constitucional del Departament de Dret Públic.

Finalment, es lliura el premi del campus Terres de l’Ebre de la URV i Institut Catalàde les Dones als treballs de fi de grau de recerca en dones i gènere. A l'acte assisteixen Jordi Tous, vicerector d’Universitat i Societat de la URV, Inma Pastor, directora de l’Observatori de la Igualtat, Sara Romaguera, sotsdirectora del campus ebrenc, i Carme Valls, coordinadora Institut Català de les Dones a les Terres de l’Ebre.

Observatori de la Igualtat i campus Terres de l'Ebre
Institució, Societat i cultura , dones, gènere, violència contra les dones