20 abril 2024
Doctorat en Enginyeria Informàtica i Matemàtiques
Dijous, 16 de novembre, 2017 - 09.00 h
Sala de graus de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria (ETSE), campus Sescelades (Av. Països Catalans, n. 26, Tarragona) Mostrar mapa [+]

Aquesta és la 4a edició del workshop anual de doctorat, amb l'objectiu es donar a conèixer els treballs de recerca que es duen a terme en les tesis doctorals d'aquest programa i afavorir l'intercanvi d'idees entre els estudiants. Els treballs es presenten de forma senzilla i per tant, el workshop és obert a tothom que hi pugui estar interessat (envieu un correu a dcsm@urv.cat). L'idioma de les presentacions és l'anglès.

Els temes dels treballs que es presenten estan centrats en quatre temàtiques: Seguretat i privadesa en sistemes informàtics; Intel·ligència Artificial, robòtica i visió;
Arquitectures telemàtiques i xarxes complexes, i Matemàtiques. En aquesta edició tenim hi ha dues conferències convidades i una sessió especial per commemorar els 10 anys del programa de doctorat.

Programa de Doctorat en Enginyeria Informàtica i Matemàtiques
Ciència i tecnologia, Doctorat