18 abril 2024
Lliurament de premis
Premi de recerca en Química i taller-espectacle
Divendres, 17 de novembre, 2017 - 18.00 h
Aula Magna del Campus Catalunya (Avinguda Catalunya, 35 - Tarragona) Mostrar mapa [+]

L’acte de lliurament del Premi de Recerca en Química a Tarragona arriba a la seva 19a edició. Aquest premi està organitzat des de l’any 1999 per la Facultat de Química i l'Associació Empresarial Química de Tarragona (AEQT), que el patrocina. Va dirigit a alumnes de centres de secundària que hagin realitzat un treball de recerca relacionat amb la Química.

En el transcurs de l'acte tindrà lloc el taller-espectacle "La Màgia de la Taula Periòdica'' que anirà a càrrec del professor Miquel Duran, catedràtic de Química Física de la Universitat de Girona i mag aficionat.

Es tracta d’un taller-espectacle on durant 45 minuts es realitzaran una sèrie de jocs de mans relacionats amb la Taula Periòdica dels Elements. Intercalades entre aquests jocs, hi haurà demostracions experimentals espectaculars.

Ciència i tecnologia, premio de investigación, Química, Secundària