28 març 2024
Jornades
Centenari de la Revolució Russa
Dimarts, 7 de novembre, 2017 - 09.30 h
Sala de graus del campus Catalunya (Av. Catalunya 35, Tarragona) Mostrar mapa [+]

A la Jornada "Centenari de la Revolució Russa: una mirada des de les ciències socials" s'han programat vuit conferències, adreçades als estudiants i obertes a tothom. Tracten els temes: sobre la relació de Catalunya i d'Espanya amb aquell esdeveniment; les diferents revolucions russes; la revolució segons Lenin, Stalin i Trotsky; els ecos de la Revolució Russa en el camp català; el seu impacte al món musulmà; la seva influència en les dones, i la repressió als intel·lectuals abans del Gran Terror.

Les intervencions les fan professors de la URV, de la UB i de la UAB. Teniu tota la informació aquí

Centre d'Estudis sobre Conflictes Socials (CECOS), Facultat de Lletres, Departament d'Història i Història de l'Art i Fundació Privada Mútua Catalana
Docència, Societat i cultura , història contemporània