24 abril 2024
Conferència
Comunicació i evolució humana
Dijous, 26 d'octubre, 2017 - 16.00 h
Sala de juntes del campus Catalunya (Av. Catalunya 35, Tarragona) Mostrar mapa [+]

La Societat Catalana de Comunicació (SCC) inaugura el curs 2017-18 a la URV, amb diferents activitats. Eudald Carbonell, catedràtic de Prehistòria, investigador de l'IPHES i vicepresident de la Fundación Atapuerca, pronuncia la conferència: " Comunicació i evolució humana".

Es du a terme una taula de presentació d'activitats de recerca del Departament d'Estudis de Comunicació. Hi participen els investigadors Cilia Willem, Enric Castelló i Jordi Farré. Intervé també Josep Bertran (Repsol), de la Càtedra d'Excel·lència en Comunicació Repsol-URV. Després està prevista una taula rodona sobre: Recerca en Comunicació: transversalitat, innovació i professionalització", i un acte In memoriam de Quim Capdevila (1967-2017).

Estan presents a l'acte Jordi Berrio, president de la SCC, la vicerectora de Docència, Estudiants i Comunitat Universitària, el degà de la Facultat de Lletres i el cap del Departament d'Estudis de Comunicació. Teniu tota la informació aquí.

Càtedres URV, Societat i cultura , Comunicació