22 octubre 2018
Data i hora
Dimecres, 25 d'octubre, 2017 - 09.30 h
Lloc
Aula Magna de la Facultat de Turisme i Geografia, campus Vila-seca (C/ Joanot Martorell 15, Vila-seca) Mostrar mapa [+]
Descripció

Aquesta jornada acadèmica es fa en homenatge al professor jubilat Santiago Roquer, catedràtic de Geografia Humana de la URV.

Després de la benvinguda, que donen el rector de la URV, els degans de la Facultat de Turisme i Geografia i de la Facultat de Lletres i el director del Departament de Geografia, el conseller d'Urbanisme, Mobilitat i Béns Josep M. Milà fa la conferència: "Present i futur urbanísticde la ciutat de Tarragona".

El geògraf Adrià Balart (URV) presenta: "Avaluació de la qualitat dels parcs de Tarragona" i s'inaugura l'exposició dels resultats del Treball de Camp dels estudiants sobre el centre històric de San Cristóbal de la Laguna (Tenerife, Illes Canàries). Com a cloenda Santiago Roquer pronuncia la conferència: "40 residint i observant Tarragona. Canvis i permanències de la seva geografia urbana".

Organitzador
Facultat de Turisme i Geografia i Departament de Geografia