20 setembre 2018
Jornades
Marques de ciutat i territori com estratègies impulsores de desenvolupament
Data i hora
Dimarts, 24 d'octubre, 2017 - 10.00 h
Lloc
Aula Magna del campus Terres de l'Ebre (Av. Remolins, 13-15 Tortosa) Mostrar mapa [+]
Descripció

En el context actual, les ciutats i els territoris han de tendir a ser competitius en entorns amplis i alhora exercir el lideratge local. Una marca ciutat o marca territori és el conjunt d'atributs singulars i exclusius pels quals es pot identificar, reconèixer i diferenciar aquell nucli o espai en relació als altres. Aquesta jornada pretén identificar el marc teòric de la comunicació i el màrqueting de ciutats i territoris (ponència principal), així com conèixer bones pràctiques en ambdós vessants. Hi ha una ponència principal i dos taules rodones.

Programa de la jornada

Organitzador
Càtedra d'Economia Local i Regional de la URV
Telèfon de contacte
977464043
Categoria i paraules clau
Economia i empresa, ciutat, marca, promoció del territori, turisme
Compartir