25 April 2019
Primer Simposi Lluís Domènech i Montaner
Friday, October 6, 2017 - 15:30 h
Centre de Lectura (Carrer Major, 15, Reus) Show map [+]

L'objectiu del Simposi és la divulgació de diferents aspectes de la vida i l'obra de l'arquitecte, polític i intel·lectual, i va a càrrec d'investigadors, agents i institucions interessades en la seva figura. Es fa en el marc de Reus Capital de la Cultura 2017.

Intervenen investigadors de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de la URV: Pau de Solà-Morales, Roger Miralles i Jordi Sardà, i Paolo Russo, de la Facultat de Turisme i Geografia. Teniu el programa aquí

La participació a les jornades és gratuïta i és necessària la inscripció prèvia, trucant al tel. de l'Oficina de Turisme de Reus, 977 010 670, o bé omplint aquest fomulari, abans del dimecres 4 d'octubre.

Taula Lluís Domènech i Montaner, ajuntaments de Barcelona, Reus i Canet de Mar, Centre d'Estudis Lluís Domènech i Montaner, Fundació Lluís Domènech i Montaner. Amb el suport i la col·laboració de diferents institucions, entre elles la URV
Contact phone
Society & Culture, arquitectura