28 març 2024
I Nit de la Recerca Biomèdica
Dimarts, 19 de setembre, 2017 - 19.00 h
Saló Noble del Palau Bofarull (C/Llovera 15, Reus) Mostrar mapa [+]

L'acte vol difondre i posar al servei de la població tots els avenços aconseguits en recerca biomèdica. Hi participen representants polítics, investigadors de l'Institut d'Investigació Sanitària Pere Virgili (IISPV) i hi està convidada tota la ciutadania.

Bonaventura Clotet, referent mundial en recerca i amb múltiples reconeixements a una trajectòria brillant, hi pronuncia una conferència. Actualment és el Cap de Servei de Malalties Infeccioses de l’Hospital Germans Trias i Pujol i codirigeix des del 2006 el projecte HIVACAT, programa català de Recerca de la Vacuna de la Sida.

Des de l'any 2005, l'IISPV agrupa l’activitat de recerca biomèdica del Camp de Tarragona i Terres de l’Ebre. Promou, desenvolupa i gestiona la recerca sanitària i biomèdica.

Institut d'Investigació Sanitària Pere Virgili (IISPV)
Salut, Medicina, recerca