26 abril 2024
Lliurament de premis
Impuls a l'impacte social de la recerca
Divendres, 7 de juliol, 2017 - 09.30 h
Paranimf de la Universitat, Rectorat (C/ De l'Escorxador s/n, Tarragona) Mostrar mapa [+]

Els Premis del Consell Social a l'impacte social de la recerca s'han convocat per primera vegada al 2017. S'organitza una jornada dedicada a l'impacte social de la recerca i s'hi lliuren els premis, que volen identificar i reconèixer les millors experiències en la definició, anàlisi i aportació d'evidències de l'impacte (o impacte potencial) social de la recerca realitzada a la URV.

A la jornada intervenen Josep Anton Ferré, rector, Joan Pedrerol, president del Consell Social, i Josep Pallarès, director general d’Universitats de la Generalitat. Paula Adam hi pronuncia la conferència "Avaluació de l'impacte de la recerca, perquè i com..."; i es fan dues taules rodones, la primera sobre el present i el futur d'aquest concepte amb Paula Adam, Josep Pallarès, Blanca Deusdad i Robert Sala; i una altra amb els premiats. Presenta i modera la periodista Montse Cartanyà (URV).

Vicerectorat de Política Científica i de Recerca i Consell Social
Consell Social , Recerca, impacte social de la recerca, premis